Sportsernæring

Sportsernæring

Kulhydrat under din træning Hvor meget kulhydrat skal man egentligt indtage når man træner? Dette besvarer vi nedenfor med fokus på kredsløbstræning, såsom løbetræning, cykeltræning, spinning, svømmetræning og anden træning hvor du får pulsen op og sved på panden. Kulhydrat er den primære energikilde Blandt kroppens kilder til energi (protein, kulhydrat og fedt) er kulhydrat den primære energikilde når du er fysisk aktiv. Ved meget hård træning vil kroppen stort set kun forbrænde kulhydrat. Kulhydrat er således den vigtigste energikilde når du træner....
Energi gels til træning og konkurrencer Energi gels er en nem og effektiv måde at få kulhydrater på i forbindelse med både træning og konkurrence. De kan med fordel bruges af triatleter, cykelryttere, løbere og andre sportsfolk hvis træning eller konkurrence typisk er over 1 time. Gels er således både egnede og meget anvendte som energikilde under konkurrencer som marathon og ironman, hvor krop og muskler skal arbejde over længere tid. Særligt for dig som løber, er det en fordel, at energi gels er...
Fri fragt over 200 kr.
Til DAO PakkeShop & med DAO Hjemmelevering
14 dages fortrydelse
14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.
Medlemsbonus
Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.
Kundeservice
Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.
Spar endnu flere penge på dine sunde indkøb!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive tilbud, gratis fragt kampagner og eksperttips til en sund livsstil.