Kundeservice

Mest almindelige spørgsmål:

Kan Corona smitte gennem levering af pakker?

Nej! WHO har meldt klart ud, at man ikke skal frygte at Corona smitter gennem levering af pakker. Så der er ingen grund til ekstra bekymring her. Herudover har vi naturligvis internt gennemført en række forholdsregler og har strenge "corona-procedurer" på vores lager.

Er der problemer med levering til de 7 nordjyske kommuner?

Bor du i en af de 7 nordjyske kommuner, som er pålagt yderligere restriktioner, kan du desværre opleve længere leveringstid. Det skyldes praktiske problemer ved udbringning af pakker. Vi er i tæt dialog med transportørerne og din pakke vil blive bragt ud.

Er det gratis at være medlem hos jer?

Ja, det er altid GRATIS at være medlem i Med24s kundeklub, og det bliver det ved med at være. Som medlem optjener du fordele og bonusser, som du kan anvende på din næste ordre. Læs mere om vores medlemsklub lige her.

Hvordan anvender jeg min medlemsbonus?

For at anvende din bonus, skal du være logget ind på din bruger. Anvend herefter bonussen på ordreoversigten, som findes lige inden betalingssiden, når du er ved at placere en ordre. Bonussen anvendes ved at krydse boksen af. Læs mere om fordele og bonus lige her.

Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb?

Hvis du har fortrudt dit køb, er det gratis at sende ordren retur inden for 14 dage efter modtagelse. Dette kan du gøre ved at udfylde fortrydelsesformularen og printe vores returlabel ud. Herefter kan du sende pakken tilbage til os, og dit købsbeløb vil blive refunderet inden for 14 dage. Læs mere om fortrydelse af køb og retur lige her. 

Kan jeg ændre i min ordre efter bestilling?

Der kan desværre ikke ændres i ordren efter bestilling. Hvis du ringer ind hurtigt, kan vi som regel nå at annullere købet, hvorefter du kan placere en ny ordre, inklusiv varen, som du manglede. Læs mere om ordrer og bestilling lige her.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, kan du kontakte os på mail eller via telefon. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid efter fejlen er opdaget. Alt efter varens stand, kan du få en refundering, en ombytning eller eventuel reparation. Læs mere om reklamation lige her.

I skriver "Fri fragt fra 200,-" - hvad betyder det?

Det betyder, at vi ved køb over 200 DKK tilbyder gratis fragt med DAO hjemmelevering eller til DAO pakkeshop. Vælger du under betalingsprocessen en anden leveringsform end disse, kan der komme fragtgebyr oven i prisen. Læs mere om leveringsmetoder og priser lige her.

Nye EU-regler i forhold til betaling med kort, hvad betyder det?

Med formålet at øge sikkerheden under betaling med kort på nettet, blev PS2D direktivet sidste år indført i EU. Det betyder for dig som kunde, at du oftere skal identificere dig selv, når du bruger betalingskort under betaling. Det er din egen kortudsteder, som regelsætter, hvad der gælder for dit kort. Læs mere om særlige betalingsforhold lige her

Emner

Ordrer, bestilling og betaling Levering Fortrudt køb - retur og reklamation Handelsvilkår Handelsvilkår Handelsvilkår

Kontakt os

Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte os på email, så vi kan besvare direkte og give dig mere konkret information. 

Send en mail til info@med24.dk, og forvent svar inden for 24 timer på alle hverdage. 

Alternativt kan du ringe til os på telefon +45 71 99 98 17. Telefonerne er åbne mandag-torsdag 9-16 og fredag 9-15 samt lørdag-søndag 8-12

På grund af helt ekstraordinært tryk på vores kundeservice og fagpersonale har vi reduceret åbningstiden for vores telefon i en periode. Dette er for at kunne yde samme service, som vores kunder er vant til.

Send gerne en mail i stedet for at ringe. Her har vi mulighed for at give dig hurtigere svar. Og vi gør alt for at svare hurtigt!
Du kan med fordel søge information i emnerne øverst på siden, hvor vi besvarer de mest almindelige spørgsmål 🙂

Kundeservice hos Med24.dk

Fri fragt over 200 kr.

Til DAO PakkeShop & med DAO Hjemmelevering

14 dages fortrydelse

14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Medlemsbonus

Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.

Kundeservice

Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner, produktnyheder og eksperttips til en sund livsstil.