Bestilling & betaling ved handel med Med24.dk

Hos Med24 er det let og trygt at placere en bestilling, og vi benytter udelukkende 100% sikre betalingsmetoder. 

•  Hvor finder jeg mine ordrer?

•  Kan jeg ændre i min ordre efter bestilling?

•  Er det muligt at annullere min ordre?

•  Kan man bestille med EAN nummer?

•  Hvornår bliver pengene trukket på min konto? 

•  Hvordan anvender jeg en gavekode eller bonus under bestilling?

•  Hvilke betalingsmetoder kan benyttes?

•  Særlige betalingsforhold 

Detaljeret gennemgang af bestilling og betaling 


Hvor finder jeg mine ordrer?

Hvis du er logget ind på din medlemsbruger, kan du i højre øverste hjørne af hjemmesiden finde ikonet "Min side". I venstre side af skærmen under "Mine fordele", kan du finde en oversigt over dine tidligere ordrer. Desuden får du her også mulighederne: Hurtigt genkøb, Gratis vareprøver, Medlemstilbud, og Min Bonus.


Kan jeg ændre i min ordre efter bestilling?

Nej, det kan du desværre ikke. Du kan hverken tilføje et nyt eller fjerne et eksisterende produkt til din ordre efter placering af bestillingen, da vi ikke har mulighed for at trække flere penge på dit kort, end du har givet os lov til. Ønsker du at tilføje en vare, bliver du derfor nødt til at bestille den i en ny ordre. 


Er det muligt at annullere min ordre?

Hvis du kontakter os hurtigt efter bestillingen, kan vi som regel godt nå at annullere din ordre. I dette tilfælde er det bedst at ringe til os på telefon: +45 71 99 98 17, idet der kan være længere svartid over mail. 


Kan man bestille med EAN nummer?

Offentlige organisationer kan godt betale for varer med EAN-faktura. Læs mere længere nede på denne side. 


Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra os. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. På dit kontoudtog vil der fremgå vores firmanavn Med24.dk ApS.


Hvordan anvender jeg gavekoder og bonus under bestilling?

Hos Med24 kan du tilføje gavekoder og bonus til din ordre, så du får rabat på bestillingen. Gavekoden skal indtastes allerede i indkøbskurven, dvs. inden du går videre mod betaling. Du indtaster koden i gavekodefeltet og trykker "indløs". Gavekoden bliver derefter fratrukket.

Vil gavekoden ikke virke, så kontroller da udløbsdato samt beløbsstørrelse på gavekortet, da det kan have betydning.

For at anvende din bonus skal du huske at være logget ind, da din bonus er gemt på dit login/medlemskab. Du anvender din bonus i enten indkøbskurven eller på siden "ordreoversigt" som er i ordreforløbet, lige før betalingssiden. Totalbeløbet for din ordre vil straks blive opdateret. Læs mere om Med24s medlemsklub lige HER eller tilmeld dig HER


Hvilke betalingsformer kan man anvende hos Med24.dk?

I vores butik kan du betale med Dankort, VISA, VISA electron, Danske Mastercards eller udenlandske Mastercards.

Repræsenterer du en virksomhed eller en offentlig institution, kan du også betale med jeres EAN nummer på hjemmesiden eller evt. kontakte os for betaling med faktura.

Hvis du oplever fejl i forbindelse med indtastning af sms-kode under betaling, er der sandsynligvis et problem med den ekstra sms sikkerhed ved køb over 450 kr. Læs mere her om Dankort secured by Nets.


Betaling med MasterCard / VISA Electron - særlige forhold

MASTERCARD RESERVATION
Vigtig info vedr. ordrer som er betalt med MasterCard og VISA Electron som IKKE bliver gennemført.

Det internationale system omkring MasterCard og VISA Electron er bygget sådan op, at allerede ved bestilling af en ordre, reserveres pengene på kortholders konto. Denne reservation har desværre den bagside, at såfremt ordren ikke gennemføres, hænger den ved i 28 bankdage og kan IKKE fjernes af andre end kortholders bank. Reservationen udløber automatisk efter 28 bankdage.

De penge som er reserveret er udelukkende i bankens varetægt og Med24.dk har INGEN råderet eller adgang til dem.

I Danmark er det kun Danske Bank og Nordea, der har en fast procedure for ophævelse af disse reservationer. Alle andre pengeinstitutter har ingen mulighed for at ophæve reservationen. Der er derfor intet andet at gøre end at tale med sin personlige bankrådgiver, eller vente på de 28 dage er gået.

Ønsker man at få ophævet reservationen, og er man kunde i Danske Bank eller Nordea, så skriv en mail til os på info@med24.dk indeholdende:
- De sidste 4 cifre i kortnummeret (ikke kontonummeret!)
- Bankens navn (Banknavn + afdeling)
- Email adresse til banken eller direkte til rådgiveren
- Rådgiverens navn, eller den person hos banken der er talt med om dette.

Angiv venligst ordrenummeret i emnefeltet, for en nem ekspedition i vores system.

Er man ikke kunde hos Danske Bank eller Nordea, skal man tage direkte fat i sin egen rådgiver. Har de behov for en bekræftelse på, at ordren ikke er aktuel mere, skal de tage fat i vores kundeservice.

Hos Med24.dk er vi meget kede af at vores kunder skal opleve de udfordringer der kan være med at få ophævet sin reservation igen.
Problemet for os og vores kollegaer er så stort at e-mærket også har en guide omkring emnet, der kan læses her.


Detaljeret gennemgang af bestilling

Du vælger dine varer og får hver enkelt vare i indkøbskurven ved at klikke på "Køb nu". Du kan få flere varer i kurven ad gangen ved at ændre antal i feltet "Antal enheder". Hvis produktet er udsolgt vil der i stedet for "Køb nu" stå "Udsolgt", og det er ikke muligt at flytte produktet til indkøbskurven.

Når du ved et produkt klikker på knappen "Køb nu", vises indkøbskurven automatisk, så du hele tiden har styr på, hvad du har købt samt det samlede beløb. Du kan endvidere altid komme til indkøbskurven ved at klikke på indkøbskurvs-ikonet eller teksten ”Indkøbskurv”, som du finder øverst i højre side.

Når du har din samlede ordre klikker du "Til kassen".

Når du kommer til næste skærmbillede, skal du vælge mellem følgende:
- Er du eksisterende kunde, kan du logge ind med dit brugernavn (din e-mailadresse) og kodeord.
- Er du en ny kunde, kan du vælge at registrere dig som bruger. Som ny kunde skal du indtaste dine forsendelsesinformationer. Ydermere skal du angive et password efter eget valg, så du senere kan holde dig orienteret om ordrestatus, se tidligere ordrer mm.
- Endelig har du mulighed for at fortsætte dit køb uden at registrere dig som kunde. Ved valg af denne mulighed, kan du ikke følge din ordre, og du kan ikke opnå bonus på dit køb.

På næste side skal du indtaste dine adresseoplysninger, medmindre du allerede er logget ind. De felter, der er markeret med en rød stjerne, skal udfyldes. Har du valgt at lade dig registrere som kunde, skal du ydermere angive et password efter eget valg. Dette password skal anvendes, såfremt du ønsker at se dine tidligere ordrer, samt ved eventuelle efterfølgende køb.

På næste side vil det fremgå om din levering pålægges fragtomkostninger, hvilket er afhængig af om ordrebeløbet er over eller under fragt-fri grænsen. Levering foregår med Post Danmark, Bring, GLS eller DAO. Du kan angive en anden leveringsadresse, såfremt denne er forskellig fra betalingsadressen. Dette gøres ved at klikke på knappen ”Ændr adresse”.

Under betaling skal du vælge, hvordan du ønsker at betale.

På ordreoversigten kan du endnu en gang gennemgå din ordre. Husk at tjekke, at du har bestilt de rigtige varer, og at din adresse (og din e-mailadresse) er korrekt. DU KAN HELT FREM TIL DETTE STADIE ÆNDRE I DIN ORDRE. Din ordre gennemføres først, når du har klikket på "Godkend ordre / Betal online".

På siden for kortbetaling skal du indtaste kortets nummer, kontrolcifre og udløbsdato. Kortnummer og udløbsdato findes på forsiden af kortet, mens de tre kontrolcifre findes på bagsiden. Før evt. musen henover "?" ved feltet kontrolcifre for se deres nøjagtige placering på kortet. Hele transaktionen foregår på en krypteret linie direkte mellem dig og NETS, dine kortinformationer overføres ikke til os.

På sidste side kan du se at bestillingen er gennemført. Vi sender dig også en ordrebekræftelse pr. email.


Fri fragt over 200 kr.

Til DAO PakkeShop & med DAO Hjemmelevering

14 dages fortrydelse

14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Medlemsbonus

Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.

Kundeservice

Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner, produktnyheder og eksperttips til en sund livsstil.