Træning i det fri - 7 sjove ideer til aktiv sommertræning

Træning i det fri - 7 sjove ideer til aktiv sommertræning

Træning i det fri

Når solen er fremme og vejret er godt, så er det ekstra svært at gå inde, i det lokale fitnesscenter. Mange af os bruger undskyldningen - når endelig solen er fremme, så er det med at nyde den.

Det samme gælder, når vi er på ferie, men det at solen er fremme, behøver ikke være en  hindring for at motionere. Der findes mange sjove måder, hvorpå du kan få pulsen op, og være udenfor i det gode vejr. Inddrag familie og venner og vær sammen om at være aktive - det er både sjovt og udfordrende.


Løb

Ja, løb kan være både kedeligt og hårdt, men vi kommer ikke udenom at løb er en effektiv måde at forbrænde kalorier på. Ved løb udskiller kroppen endorfiner som giver dig en energi, lykkefølelse og velvære. Det kan garanteres at jo flere gange man kommer ud og løbe jo nemmere bliver det.


Cykling

Cykling kan være for stort set alle, det er en motionsform der ikke er ret belastende for kroppen i forhold til fx løb. Ved Cykling forbedre man konditionen og musklerne bliver stærkere.


Rulleskøjter

Det at stå på rulleskøjter er forbundet med noget sjovt. Selvom det er super sjovt så er det samtidig en fantastisk måde at forbrænde kalorier på, og det er rigtig god træning for specielt ben og baller.


Udendørs fitness

Der er rigtig mange steder i Danmark og udlandet lavet offentlig udendørs fitness legepladser for voksne. Her kan hele kroppen trænes på en sjov og udfordrende måde.


Beachvolley

Er både en sjov og hård sportsgren. Beachvolley giver god kondition, det er rigtig hårdt at løbe i sandet. Hvis du spiller beachvolley 1 time kan du forbrænde ca 500 kalorier. Der findes beachvolley baner i mange byer rundt omkring i Danmark.


Sjipning

At hoppe i sjippetov styrker både kredsløb og udholdenhed. Både balance og koordination bliver bedre ved at hoppe i sjippetov. Laver du intervalsjipning og intensiteten generelt er høj, så kan sjipning faktisk sammenlignes med en løbetur.


Hulahop

er en mild træningsform der aktivere hele din rygsølje samt mavemuskulatur. (din core) Især rygsøjlen er i bevægelse i små rytmiske cirkler, og derved bliver bevægeligheden bedre.



Fri fragt over 200 kr.
Til DAO PakkeShop & med DAO Hjemmelevering
14 dages fortrydelse
14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.
Medlemsbonus
Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.
Kundeservice
Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.
Spar endnu flere penge på dine sunde indkøb!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive tilbud, gratis fragt kampagner og eksperttips til en sund livsstil.