Proteinbarer

Proteinbarer - protein barer

Efter styrketræning er behovet for protein størst, mens konditionstræning primært dræner kroppen for kulhydrater. Uanset hvordan du har trænet, skal kroppen dog have tilført både kulhydrat og protein.

Efter løb, cykling og lignende:
Har du dyrket konditionstræning som løb og cykling, så vælg en bar, der giver dig ca. 0,25 gram protein og ca. 0,75 gram kulhydrat for hvert kilo du vejer. Vejer du 80 kg, skal du altså have 20 gram protein og 60 gram kulhydrat.

Efter styrketræning:
Har du styrketrænet, er ca. 0,33 gram protein og 0,33 gram kulhydrat pr. kg kropsvægt optimalt. Med mindre du får Team Danmark-støtte og skal til OL, betyder 4-5 gram protein fra eller til dog ikke alverden. Det samme gælder kulhydrater.

Fri fragt over 499 kr.

Med GLS/DAO PakkeShop

14 dages returret

14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Medlemsbonus

Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.

Kundeservice

Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.

Spar endnu flere penge på dine sunde indkøb!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive tilbud, gratis fragt kampagner og eksperttips til en sund livsstil.