Energibarer

Energibarer

Energibarer er særligt velegnede, når du skal træne i længere tid (over 1 time). Træner du i mindre tid og ved lav intensitet vil du nå langt med din almindelige (sunde) kost. Dog vil du også ved kortere træningspas (under 1 time) med fordel kunne tage en energibar inden eller i forbindelse med din træning. Dette gælder i situationer, hvor du ved dine energidepoter ikke er fyldte – f.eks. fordi det er lang tid siden du har spist.

Man siger som tommelfingerregel, at kroppen kan optage og bruge ca. 1 g kulhydrater pr. kg kropsvægt pr. time. Derfor bør motionister, der f.eks. løber maraton, indtage mindst 30-40 g kulhydrat pr. time, mens eliteidrætsudøvere helst skal have 60-70 g kulhydrater i timen. Det er således vigtigt du læser deklarationen på de enkelte barer og forholder det til hvor mange kulhydrater du skal bruge.

Fri fragt over 499 kr.

Med GLS/DAO PakkeShop

14 dages returret

14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Medlemsbonus

Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.

Kundeservice

Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.

Spar endnu flere penge på dine sunde indkøb!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive tilbud, gratis fragt kampagner og eksperttips til en sund livsstil.