Kundeservice

Vi har i perioder meget travlt på telefonen. Send gerne en mail i stedet for at ringe. Her har vi mulighed for at give dig hurtigere svar. Og vi gør alt for at svare hurtigt! Du kan med fordel søge information i emnerne herunder, hvor vi besvarer de mest almindelige spørgsmål.

Mest almindelige spørgsmål:

Kan jeg ændre i min ordre efter bestilling?

Der kan desværre ikke ændres i ordren efter bestilling. Hvis du kontakter os hurtigt, kan vi som regel nå at annullere købet, hvorefter du kan placere en ny ordre, inklusiv varen, som du manglede. Læs mere om ordrer og bestilling lige her.

Er det gratis at være medlem hos jer?

Ja, det er altid GRATIS at være medlem i Med24s kundeklub, og det bliver det ved med at være. Som medlem optjener du fordele og bonusser, som du kan anvende på din næste ordre. Læs mere om vores medlemsklub lige her.

Hvordan anvender jeg min medlemsbonus?

For at anvende din bonus, skal du være logget ind på din bruger. Anvend herefter bonussen på ordreoversigten, som findes lige inden betalingssiden, når du er ved at placere en ordre. Bonussen anvendes ved at krydse boksen af. Læs mere om fordele og bonus lige her.

Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb?

Hvis du har fortrudt dit køb, kan du sende ordren retur til os indenfor 14 dage efter modtagelse. Dette kan du gøre ved at udfylde fortrydelsesformularen og oprette en returlabel på vores hjemmeside. Herefter kan du sende pakken tilbage til os, og dit købsbeløb vil blive refunderet hurtigst muligt. Læs mere om fortrydelse af køb og retur lige her. 

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, kan du kontakte os på mail eller via telefon. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid efter fejlen er opdaget. Alt efter varens stand, kan du få en refundering, en ombytning eller eventuel reparation. Læs mere om reklamation lige her.

I skriver "Fri fragt fra 349,-" - hvad betyder det?

Det betyder, at vi ved køb over 349 kr. tilbyder gratis fragt med DAO hjemmelevering eller til DAO pakkeshop. Vælger du under bestillingsprocessen en anden leveringsform, kan der komme fragtgebyr oven i prisen. Læs mere om leveringsmetoder og priser lige her.

Emner


Kontakt os

Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte os på email, så vi kan besvare direkte og give dig mere konkret information. 

Send en mail til info@med24.dk, og forvent svar inden for 24 timer på alle hverdage. 

Alternativt kan du ringe til os på telefon +45 71 99 98 17

Telefonerne er åbne mandag-torsdag 09-18 og fredag 09-15. Lørdag-søndag 08-12. Vi gør opmærksom på, at der holdes lukket på hverdage mellem 13-14. 


Kundeservice hos Med24.dk


Fri fragt over 349 kr.

Til DAO PakkeShop & med DAO Hjemmelevering

14 dages fortrydelse

14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen. (Gælder ikke håndkøbslægemidler)

Medlemsbonus

Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.

Kundeservice

Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.

Gør som 300.000 andre!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner, produktnyheder og eksperttips til en sund livsstil.